Przedstawiciele Hyundaia w Polsce nie kryją zadowolenia, że na krajowym rynku firma odnosi w ostatnich latach znaczące sukcesy. Jeszcze 5 lat temu osiągnięty przez importera poziom sprzedaży w Polsce zamknął się liczbą 3 459 egzemplarzy i rynkowym udziałem na poziomie 1,09%. Teraz sprzedaż Hyundaia uległa potrojeniu.
Jednym z głównych modeli napędzających sprzedaż Hyundaia jest kompaktowy modeli i30 produkowany w Czechach. Polska znajduje się w gronie najważniejszych rynków zbytu dla tej gamy, ustępując miejsca tylko Niemcom, Rosji oraz Wlk.Brytanii.
Od początku roku Hyundai sprzedał we Polsce już 10 080 aut osobowych. W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. daje to wzrost na poziomie 24,1% oraz miejsce na liście Top-10 najpopularniejszych marek.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Coraz więcej Hyundaia