PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Cyfrowy Outlander

Autor: MMC, wnp.pl (A.Grabałowski)
18-10-2007 09:34
Cyfrowy Outlander

Jeszcze nie upłynął rok od europejskiej premiery Mitsubishi Outlandera, a firma świętuje rynkowy sukces. W momencie premiery rynkowej dostępny jedynie z pierwszym (2,0 DI-D) z trzech silników i przy planowanej sprzedaży rocznej na poziomie 24 tys. szt, model osiągnął na Starym Kontynencie wynik 22 tys. sprzedanych samochodów, w okresie od grudnia '06 do sierpnia '07.

Outlander drugiej generacji wspierany jest przez wszechstronny system marketingowy, który ma stworzyć "świadomość produktu", podkreślić jego cechy, zdobyć nowych i utrzymać lojalność obecnych użytkowników.
Dlatego m.in. razem z autem pojawił się magazyn motoryzacyjny ukierunkowany na jeden konkretny produkt, zamiast bardziej tradycyjnego formatu, skoncentrowanego na marce z informacjami o wszystkich produktach.

Wydany wiosną '07, zatytułowany "Outlander Magazine", periodyk ma nakład 2,8 mln egz. w 33 językach i 35 krajach. Pomysłodawcy twierdzą, że publikacja przyczyniła się do tego, że 80% (w porównaniu z zakładanymi 70%) posiadaczy nowego modelu po raz pierwszy zdecydowała się na auto tej marki.

Teraz, prawie rok później, wraz z wprowadzeniem nowych wersji silnikowych 2,2 DI-D i 2,4 MIVEC, Mitsubishi Motors Europe zdecydowała się na kolejny krok i uruchomienie kolejnego medium: magazynu on-line dla użytkowników Outlandera pod nazwą "www.keeponwondering.com".
Strona jest cyfrową wersją publikacji drukowanej, a do tego samochód na niej prezentowany został połączony z interaktywnym, elektronicznym magazynem dla klienta. Tak będzie do 1 stycznia 2008.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

31 901 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

587 699 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.