Cyfrowy Outlander

Cyfrowy Outlander
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Jeszcze nie upłynął rok od europejskiej premiery Mitsubishi Outlandera, a firma świętuje rynkowy sukces. W momencie premiery rynkowej dostępny jedynie z pierwszym (2,0 DI-D) z trzech silników i przy planowanej sprzedaży rocznej na poziomie 24 tys. szt, model osiągnął na Starym Kontynencie wynik 22 tys. sprzedanych samochodów, w okresie od grudnia '06 do sierpnia '07.

Outlander drugiej generacji wspierany jest przez wszechstronny system marketingowy, który ma stworzyć "świadomość produktu", podkreślić jego cechy, zdobyć nowych i utrzymać lojalność obecnych użytkowników.

Dlatego m.in. razem z autem pojawił się magazyn motoryzacyjny ukierunkowany na jeden konkretny produkt, zamiast bardziej tradycyjnego formatu, skoncentrowanego na marce z informacjami o wszystkich produktach.

Wydany wiosną '07, zatytułowany "Outlander Magazine", periodyk ma nakład 2,8 mln egz. w 33 językach i 35 krajach. Pomysłodawcy twierdzą, że publikacja przyczyniła się do tego, że 80% (w porównaniu z zakładanymi 70%) posiadaczy nowego modelu po raz pierwszy zdecydowała się na auto tej marki.

Teraz, prawie rok później, wraz z wprowadzeniem nowych wersji silnikowych 2,2 DI-D i 2,4 MIVEC, Mitsubishi Motors Europe zdecydowała się na kolejny krok i uruchomienie kolejnego medium: magazynu on-line dla użytkowników Outlandera pod nazwą "www.keeponwondering.com".
Strona jest cyfrową wersją publikacji drukowanej, a do tego samochód na niej prezentowany został połączony z interaktywnym, elektronicznym magazynem dla klienta. Tak będzie do 1 stycznia 2008.

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Cyfrowy Outlander

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!