Volvo może się pochwalić najwyższym stopniem zadowolenia dealerów ze współpracy z importerem motoryzacyjnym w Polsce - wynika z "Badań satysfakcji dealerów samochodowych 2007” przeprowadzonych z inicjatywy Polskiej Izby Motoryzacji przez Ernst &Young i PIM Consulting we wrześniu i październiku br.
Volvo Auto Polska uzyskało najwyższy spośród wszystkich firm motoryzacyjnych objętych badaniem wynik satysfakcji dealerów ze współpracy z importerem.
"Badania satysfakcji dealerów samochodowych 2007” analizowały m.in.: sprzedawane przez markę samochody (w tym jakość produktu, jego niezawodność i dostępność) oraz realizowaną przez importera politykę sprzedaży, współpracy z dealerami (charakter umowy dealerskiej, przyjęte strategie rynkowe, stosunek do prowadzenia działalności biznesowej).
Dealerzy oceniali poszczególne aspekty współpracy, w tym: system dystrybucji, pomoc na jaką liczyć może dealer ze strony importera, etykę działalności importera, programy marketingowe realizowane przez importera, szkolenia ze sprzedaży i system informatyczny.