Ranking "Marki Polskie 2010" wyłonił 330 najcenniejszych, najsilniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Lista powstała na podstawie badań opinii Polaków i matematycznych analiz ekspertów.
- Produkujemy opony różnych marek - także Goodyear, Dunlop i Fulda - ale to marka Dębica niezmiennie od lat jest jednym z naszych najcenniejszych zasobów - mówi Jacek Pryczek, szef Firmy Oponiarskiej Dębica SA. - Dzięki wysokiej jakości opon Dębica, a także konsekwentnym i różnorodnym działaniom marketingowym ta marka jest nie tylko rozpoznawana, ale i ceniona przez miliony kierowców - dodaje prez. Pryczek.
Badania marek, prowadzone przez dziennik "Rzeczpospolita", są jedynymi tego typu na polskim rynku. Analizzie odbioru i oceny konsumentów poddawanych jest 428 krajowych brandów. Polscy konsumenci doceniają rodzime marki, co powoduje, że ich wartość (w 2010 r. ogółem 60 mld zł) rośnie szybciej niż w wielu rozwiniętych krajach.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dębica wśród najcenniejszych marek