Dilerzy chcą zorganizować związek, który będzie naciskał na rząd, w walce o interesy branży motoryzacyjnej - czytamy w "The Wall Street Journal Polska".
Grupa dilerów, licząca około tysiąca firm, to potężny pracodawca, zatrudniający ponad 30 tys. osób. Chcą oni walczyć m.in. z takimi pomysłami, jak likwidacja pełnego odliczenia podatku VAT od tzw. samochodów z kratką, czy brak działań zmierzających do zablokowania importu starych samochodów do Polski. Jak czytamy w dzienniku związek chce się też zabrać za współpracę stacji serwisowych z towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Decyzja o powołaniu takiej organizacji ma zapaść 25 września, kiedy w Warszawie odbędzie się kongres założycielski Dealerów Samochodowych.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dilerzy samochodowi tworzą organizację lobbingową