W 18 miesięcy od rynkowego debiutu Opel Mokka stał się europejskim bestsellerem. Opel może poszczycić się zebraniem 200 000 zamówień na subkompaktowego SUV'a. Rekordowe zainteresowanie Mokką odnotowano w lutym 2014 r.
Sprzedaż Mokki w Europie podwoiła się w niecały rok po osiągnięciu w kwietniu 2013 r. zakładanej wielkości sprzedaży, wynoszącej 100 000 egz. Obecnie model zajmuje trzecie miejsce w Europie wśród subkompaktowych SUV'ów, a jego udział w tym segmencie wynosi ok. 11,3%. Mokka jest niekwestionowanym liderem w krajach skandynawskich: zarówno w Finlandii, jak i Norwegii wiedzie prym w swoim segmencie, z udziałem rynkowym wynoszącym odpowiednio: 24% i 21%. W Wlk.Brytanii jej udział w tej kategorii wynosi 17%. W Niemczech, Mokka jest na szczycie segmentu SUV'ów: prawie 12% udziału w rynku w pierwszych dwóch miesiącach br. daje jej pierwsze miejsce, zgodnie z danymi niemieckiego Federalnego Urzędu Transportu Samochodowego - KBA. Również w Polsce popularność miejskiego SUVa rośnie - tylko w pierwszych dwóch miesiącach roku sprzedaż wzrosła o 156% w stosunku do tego samego okresu ub.roku, osiągając poziom 366 szt.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dobra passa Opla Mokki