Zgodnie z trendem "mniejszy, ale mocniejszy", Volkswagen wprowadza silniki, które trafią pod maski Polo i Golfa najnowszej generacji.
Benzynowa jednostka 1.2 TSI wyposażona jest w turbosprężarkę oraz bezpośredni wtrysk paliwa, a jej lekka, aluminiowa skrzynia korbowa została zoptymalizowana pod kątem tarcia. Silnik produkuje 105 KM mocy i 175 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 1 500 obr./min.
Z kolei podstawowy silnik Diesla 1.6 TDI występuje w trzech wariantach mocy - 75, 90 i 105 KM. Najsłabszy montowany będzie tylko w modelu Polo, natomiast dwie mocniejsze odmiany zarówno w Polo, jak i w Golfie. Jednostka spełnia normy emisji spalin Euro 5.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.