DS: nowe wyzwania Citroena

DS: nowe wyzwania Citroena
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Citroen zmienia oblicze. Marka odnawia wizerunek, kładąc szczególny nacisk na kreatywność i innowację. Wyrazem dogłębnych zmian jest nowa szata graficzna, uwolnione logo oraz znaczące hasło "Creative Technologie" a także nowe relacje z klientami.

W tym kontekście Citroen ogłasza wprowadzenie nowej, wyróżniającej się linii produktów DS, zainaugurowanej prototypem DS INSIDE. Prototyp stanowi zapowiedź DS3, pierwszego modelu nowej linii produktów, który zostanie wprowadzony do sprzedaży w 2010 r.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: DS: nowe wyzwania Citroena

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!