Nissan Sales CEE Kft. Sp. z o.o. Oddział w Polsce powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach samochodów Nissan Nawara oraz Nissan Note występuje wada, wymagająca wizyty w autoryzowanym warsztacie w ramach akcji serwisowej.
Kampania dla Nissana Navara (D22) dotyczy 62 egzemplarzy wyprodukowanych w Japonii w okresie 6 stycznia 2009 r. - 2 marca 2012 r.. Jak stwierdzono, może w nich dojść do pogorszenia własności substancji generującej gaz czołowych poduszek powietrznych pasażera zamontowanych z bezdymnymi urządzeniami napełniania (SPI). Pogorszenie to jest funkcją czasu, temperatury oraz wilgotności otoczenia. Uszkodzenie substancji generującej gaz w urządzeniu napełniania, w pewnych warunkach może doprowadzić do niewłaściwego napełnienia poduszki powietrznej pasażera, co może wywołać nadmierne ciśnienie podczas tegoż napełniania, a to z kolei może skutkować oddzieleniem się obudowy poduszki.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dwa modele Nissana do kontroli