W kwietniu 2014 sprzedaż Audi na całym świecie zwiększyła się w porównaniu do kwietnia 2013 o prawie 12%, osiągając liczbę blisko 149 050 sprzedanych aut. W Europie marka zanotowała w kwietniu przyrost o niemal 9%, w Ameryce Północnej o 17%, a w regionie Azji Południowo-Wschodniej o 15%. Oznacza to, że od stycznia ponad 561 900 odbiorców, o 12% więcej w porównaniu z rokiem 2013, zdecydowało się na zakup auta marki Audi.
Tej wiosny, na rynek Europejski weszły Audi A4 i A6, które podobnie jak wcześniej Audi A3, są sprzedawane jako efektywne modele ultra. Wszystkie trzy serie przyczyniły się w kwietniu do wzrostu sprzedaży na Starym Kontynencie o 9%. Sprzedano tu razem 71 150 egz. Audi A3, A4 i A6.
Sprzedaż Audi najbardziej wzrosła w Polsce - o 45 % (646). Po raz kolejny mocny wzrost zanotowano w Wlk. Brytanii. Wprowadzono tu na rynek 12 630 samochodów z Ingolstadt i Neckarsulm (+24%). Rynek w Belgii (+26%; 3 553 aut) to kolejny rynek Audi w Europie, na którym zanotowano dwucyfrowy wzrost. Na rodzimym rynku niemieckim firma utrzymała pozytywny trend z ubiegłych miesięcy, oddając 25 503 samochody (+9%). Mimo nadal trudnej sytuacji gospodarczej na wielu rynkach europejskich, dobra dla marki passa zaczyna być zauważalna także we Włoszech (+9%, 4 270 pojazdów) i w Hiszpanii (+4%; 3 541).
źródło: Audi