Polskie przedstawicielstwo Mitsubishi (MMC Car Poland) powiadomiło Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach elektrycznego modelu i-MiEV (HA0W) może występować wada, wymagająca wizyty w serwisie.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 28 pojazdów. Począwszy od 1 marca 2011 r. zmodyfikowano proces produkcji przekaźników. Konstrukcja korpusu pompy podciśnienia została zmodyfikowana od 25 czerwca 2012 r., zaś oprogramowanie modułu sterującego zostało zaktualizowane od 10 kwietnia 2014 r. Przedsiębiorca zadeklarował, że w ramach obsługi posprzedażnej producent zalecił zastosowanie ww. modyfikacji w zależności od okresu produkcji, we wszystkich samochodach objętych akcją.
źródło: UOKiK
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Elektryczne i-MiEV też muszą do serwisu