Produkowany w tyskich zakładach Fiat Auto Poland model Fiat 500 zdobył w swojej grupie 1. miejsce w badaniu satysfakcji klienta "Vehicle Owner Satisfaction Study" prowadzonym przez instytut J. D. Power and Associates. Instytut od 2002 r. prowadzi badania rynkowe, mające ocenić stopień zadowolenia niemieckich kierowców z posiadanego samochodu.
Badanie, prowadzone corocznie na całym świecie, określa stopień zadowolenia klienta z posiadanego samochodu na podstawie uzyskanych odpowiedzi dotyczących 67 cech, w czterech różnych kategoriach: atrakcyjność auta (osiągi, design, komfort, funkcjonalność), jakość i niezawodność, koszty eksploatacji (zużycie paliwa, koszt ubezpieczenia, przeglądów i napraw) oraz zadowolenie z obsługi serwisowej.
Badanie "Vehicle Owner Satisfaction Study" prowadzone w Niemczech opiera się na 17 158 kwestionariuszach on-line, w których kierowcy przedstawiają informacje nt. posiadanych pojazdów, używanych przynajmniej od 2 lat, których średni przebieg wynosi przynajmniej 38 700 km.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Fiacik z Tychów wysoko w niemieckim badaniu J.D.Power and Associates