Czesław Świstak z zarządu Fiat Auto Poland przyznał podczas spotkania w ramach EEC, że ostatnio spółka straciła nieco wizerunkowo. Przyczyną był przede wszystkim - wymuszony sytuacją rynkową - program redukcji zatrudnienia w fabryce w Tychach. Trzeba było zwolnić 1 450 osób, rezygnując z jednej zmiany.
FAP oprócz decyzji o przyjęciu pracowników zapowiedział też produkcję samochodów w dwie kolejne soboty.
W pierwszym kwartale br. tyska fabryka wyprodukowała 76 169 aut. Na cały rok planuje się wielkość produkcji poniżej 300 tys. aut, wobec niespełna 350 tys. w ub. roku i ponad 600 tys. w rekordowym roku 2009.
W Tychach wytwarzany są modele: Fiat 500 i Abarth, Lancia Ypsilon i Ford Ka (na zlecenie Forda).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Fiat Auto Poland odbudowuje wizerunek