Firmy Navteq i EurotaxGlass's badają wpływ "nawigacji' na wartość aut

Firmy Navteq i EurotaxGlass's badają wpływ "nawigacji' na wartość aut
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Navteq - dostawca map cyfrowych do nawigacji samochodowych oraz rozwiązań do określaniu lokalizacji, we współpracy z EurotaxGlass's - dostawcą danych i rozwiązań dla europejskiego przemysłu motoryzacyjnego, badają wpływ systemu nawigacji w samochodach na ich wartość w chwili odsprzedaży (rezydualną).

Dzięki temu, notowania wartości rynkowej samochodów w powiązaniu z wyposażeniem w system nawigacji będą regularnie sprawdzane i monitorowane przez okres 3 lat.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Firmy Navteq i EurotaxGlass's badają wpływ "nawigacji' na wartość aut

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!