Branżowy "Press" - miesięcznik poświęcony mediom opublikował ostatnio analizę aktywności i efektywności medialnej w branży motoryzacyjnej. W czołówce zestawień znalazły się dwie marki, których nazwy zaczynają się na literę "f"
W rankingu medialnym marek - Fiat zajął z kolei pierwsze miejsce (66 pkt.), wyprzedzając Forda (63 pkt.), BMW (58 pkt.); Renault (57 pkt.)
i Mercedesa (56 pkt.)..
Zarówno wyboru branż, jak i ich firm-przedstawicieli, dokonano poprzez wskazanie tych, które w okresie VII 2007 - VII 2008 najczęściej pojawiały się na łamach przeanalizowanych tytułów prasowych. Analizie poddano materiały z ponad 1 000 tytułów zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i regionalnym. Były wśród nich ogólnopolskie dzienniki i tygodniki opinii, tytuły ekonomiczne, specjalistyczne (branżowe), magazyny lifestylowe, tabloidy oraz prasa o zasięgu regionalnym i lokalnym. W sumie monitoring objął prawie 300 tys. publikacji.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ford, Fiat i Mercedes najczęściej w mediach