PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Ford: mieć luksusowe marki czy nie.... ?

Autor: Dziennik
13-09-2007 13:20
Ford: mieć luksusowe marki czy nie.... ?

Władze Forda w Europie postawiły pod znakiem zapytania dalsze inwestycje w luksusowe marki. Koncern nie zdecydował ciągle, czy sprzeda markę Volvo. Lewis Booth, prezes Forda na Europę, powiedział podczas salonu we Frankfurcie, że koncern będzie musiał sprostać wielu wyzwaniom, próbując wdrażać więcej modeli, bazujących na mniejszej liczbie platform - czyli realizując strategię, która w Europie pozwoliła firmie wyjść na plus.

Ford przechodzi bolesny proces globalnej restrukturyzacji, a Booth wyrasta na coraz ważniejszego gracza w procesie decyzyjnym w koncernie.
Lewis Booth, który jest również prezesem rady nadzorczej Volvo uważa, że perspektywa pozbycia się szwedzkiej marki, jest "dość skomplikowana", ponieważ auta szwedzkiej marki mają wiele części wspólnych z Fordem. Jak stwierdził: - Nie odpowiedzieliśmy sobie jeszcze na pytanie, czy lepiej to mieć, czy nie mieć, ustosunkowując się do pytania o luksusowe marki. - Decyzja musi brać pod uwagę, czy sobie z tym poradzimy, czy mamy środki finansowe, by zrobić wszystko. W przypadku Jaguara i Land Rovera wyraźnie doszliśmy do wniosku, że nie (...). Tak wyglądają realia - zaznaczył.

Booth powiedział też, że Ford "prawdopodobnie" sprzeda swoje brytyjskie marki - Jaguara i Land Rovera. Dodał jednak, że wybór nabywcy nie będzie zależał wyłącznie od ceny. - Te firmy zatrudniają wielu ludzi i nie chcemy zostawić ich własnemu losowi, zaznaczył. Jaguar i Land Rover zatrudniają łącznie około 16 tys. ludzi, głównie w Wielkiej Brytanii.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

30 873 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

582 764 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.