Mazda Motor Corp. sprecyzowała w jaki sposób, wraz ze strategicznymi partnerami podzieli część swoich udziałów, należących dotychczas do Ford Motor Company.
- Sprzedaż udziałów przez naszego partnera, firmę Ford, nie spowoduje żadnych zmian w strategii Mazdy. Będziemy kontynuować budowę silnej marki, bazując na nowych modelach i ciągłym podnoszeniu efektywności naszego działania, mówi Hisakazu Imaki, prezes zarządu i przewodniczący rady nadzorczej Mazda Motor Corporation. - Strategiczne partnerstwo obu koncernów będzie trwać w dalszym ciągu, a jego przejawem będą liczne inicjatywy joint - venture oraz współpraca przy opracowywaniu nowych platform i jednostek napędowych .
- To prozumienie pozwala Fordowi na zebranie funduszy potrzebnych do dalszego rozwoju w ramach przyjętej strategii produktowej. Jednocześnie dotychczasowa współpraca będzie kontynuowana - zapewnia Alan Mullaly, prezes zarządu Ford Motor Company.
Mazda wraz z grupą strategicznych partnerów obejmie proporcjonalny udział w pakiecie sprzedanym przez Forda.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ford sprzedaje udziały Mazdy ale współpraca trwa