W ostatnim czasie można zaobserwować postępującą zmianę podstawowych założeń mobilności w sektorze motoryzacyjnym na świecie. Producenci samochodów coraz częściej określają siebie mianem dostawców usług związanych z przemieszczaniem się. W konsekwencji starają się wprowadzać nowe modele biznesowe, takie jak współużytkowanie samochodów (ang. car sharing) czy dostarczanie rozwiązań mobilnych na życzenie. Firmy transportowe rozszerzają swoją ofertę obejmującą usługi mobilności dla przedsiębiorstw. Kolej natomiast przoduje w mobilności zintegrowanej proponując rozwiązania pozwalające na elastyczne korzystanie z transportu na podstawie jednego biletu.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Frost&Sullivan: nowe podejście do mobilności