W październiku 2011 r. na rynku pojawił się zupełnie nowy, odmieniony Fuso Canter. Teraz, po raz pierwszy w historii modelu, do europejskiej oferty dołącza wersja z napędem na wszystkie koła. W portugalskiej fabryce w Tramagal właśnie rusza produkcja modelu.
Do wyboru jest kabina pojedyncza single cab lub podwójna - crewcab o rozstawie osi 3415 lub 3865 mm (odpowiednio, 3 - lub 7 miejsc). Ładowność waha się od 3 500 do 3 735 kg. Zabudowa napędu na obie osie pozwoliła osiągnąć kąt natarcia równy 35 stopni (dla Cantera 4x2 - 18 stopni), a zejścia - 24 stopnie (11 stopni). Prześwit wersji 4x4 wzrósł z 219 do 320 mm.
Zdolności terenowe mają uczynić Cantera 4x4 odpowiednim wyborem do pracy z dala od utwardzonych dróg - np. na placach budowy, w sektorze energetycznym oraz w służbach pożarniczych czy komunalnych. Szeroka na 2 m kabina sprawia, że ciężarówka mieści się w wąskich ulicach.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Fuso Canter do zadań terenowych