Udział rynkowy marki Alfa Romeo w Europie, dzięki sukcesowi modelu Giulietta wzrósł z 0,8 do 1%. Giulietta osiągnęła odpowiednio: w Europie udział w rynku na poziomie 2,8% oraz we Włoszech 14,5% w segmencie hatchbacków i jest to najlepszy, jak dotąd, uzyskany wynik przez Alfę Romeo w tym segmencie rynkowym.
Pod względem jednostek napędowych, powodzeniem cieszą się wersje o wyższej mocy. I tak np. silnik 1.4 MutiAir (170 KM) stanowi 15% zamówień, tj. siedem razy więcej, niż przeciętna dla segmentu w tej kategorii mocy. Najpopularniejszym silnikiem pozostaje wciąż 105 KM MulitiJet 1.6, montowany w 35% sprzedawanych samochodów. Najczęściej wybieranym kolorem nadwozia jest biały Ghiaccio White, który cieszy się popularnością 35% nabywców, podczas gdy kolor czerwony to ok. 6% sprzedaży.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Giulietta winduje wyniki Alfy Romeo