Koszty materiałów, inteligentny wzrost oraz wpływ rosnącej globalizacji to główne tematy ostatniej konferencji liderów TRW.
Dzięki wdrożeniu najlepszych praktyk, TRW chce zainicjować strategię opartą na zarządzaniu kosztami materiałów w całym cyklu życia produktów. - Nie ograniczamy się do dochodowych pierwszych trzech 3 lat, ale uwzględniamy cały okres od wyceny po koniec eksploatacji pojazdu. Peter Lake, wiceprezes wykonawczy ds. sprzedaży i rozwoju, mówił o tworzeniu wartości dzięki inteligentnemu wzrostowi oraz odpowiedniemu wykorzystaniu zasobów do uzyskania jak najlepszych zysków dla firmy. Odnosząc się do prognoz, zgodnie z którymi roczny globalny park samochodowy może wzrosnąć do 100 mln szt. do roku 2020, mówił on o nieodłącznym, długoterminowym wzroście produkcji samochodów oraz o tym, że TRW ma dobrą pozycję dzięki ofercie produktów, których przewidywany wzrost ma w przybliżeniu odpowiadać wzrostowi produkcji pojazdów.
Koncentrując się na solidnym, naturalnym rozwoju, a nie na szybkich przejęciach, Peter Lake stwierdził, że TRW może skorzystać na rynkach wschodzących, takich jak Brazylia czy Chiny, w których firma chce uzyskać 30% udział w rynku do 2020 r.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Globalne podejście TRW