Po wnikliwej analizie działalności marketingowej na całym świecie, koncern General Motors przekazał odpowiedzialność za globalne działania mediowe firmie Carat, będącej częścią grupy mediowo-cyfrowej Aegis Media.
- Szukaliśmy domu mediowego, który byłby w stanie w pełni wykorzystać marketingowe okazje na globalnym rynku, powiedział Joel Ewanick, wiceprezes GM i dyrektor ds. marketingu globalnego. - Firma Carat dzięki innowacyjnemu podejściu jest w stanie uzyskać wysoką wartość marketingową, natomiast proponowany przez firmę model usług jest spójny ze strategią rynkową naszych regionalnych i światowych marek.
Firma Carat niezwłocznie rozpocznie przejmowanie odpowiedzialności za działania mediowe koncernu GM na większości światowych rynków z wyjątkiem Chin, Indii i Brazylii, gdzie działania te będą nadzorowane przez agencje odpowiedzialne wyłącznie za te kraje.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: GM wybrał nowy dom mediowy