Volkswagen wprowadza "na salony" Golfa Varianta ze stałym napędem na wszystkie koła. System 4Motion będzie występował w parze z turbodieslem o mocy 105 KM.
Biegi w Golfie Variant 4Motion zmieniane są przez montowaną seryjnie ręczną sześciobiegową skrzynię. Za rozdział siły napędowej między przednią a tylną osią odpowiedzialne jest sterowane elektronicznie sprzęgło Haldex, zamontowane bezpośrednio na tylnej osi. Pozwala ono na zmienny rozdział siły: w ekstremalnych przypadkach prawie 100% siły napędowej kierowane jest na tylne koła.
Golf Variant 4Motion wyposażony jest seryjnie w filtr cząsteczek stałych, zużywa 6 l. oleju napędowego na setkę, zaś od 0 do 100 km/h przyspiesza w 12,9 sek. rozpędzedzając się maksymalnie do 185 km/h.
Dzięki napędowi na wszystkie koła zwiększył się dopuszczalny ciężar holowanej przyczepy. Przy 12% nachyleniu Golf Variant 4Motion może ciągnąć na haku 1500 kg - o 100 więcej, niż wersja klasyczna
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Golf Variant 4Motion "kuty" na cztery koła