W szykowanym do premiery rynkowej Golfie VI generacji Volkswagen wprowadza kilka znaczących modyfikacji, z których najbardziej znaczące dotyczą najprawdopodobniej oferty silników
Nowe jednostki TDI mają być bardzo oszczędne, wersja 110 KM będzie zużywać 4.5 l paliwa na 100 km (redukcja spalania o 0,6 l). Wersja 140 KM ma pobierać 4.9 l/100km.
Podczas premiery Golfa dostępne będą cztery wersje silników benzynowych: 80 KM, 102 KM, 122 KM i 160 KM. Zaczynając od wersji 122 KM, silniki TSI będą pojedynczo bądź podwójnie doładowane. Jednostki maja być oszczędniejsze niż w poprzednich generacjach Golfa. Wersja 80 KM ma zużywać 6.4 l benzyny na 100 km (o 0,5 l mniej niż w przypadku poprzednika). Pozostałe silniki podobnie: jednostka 1.4 TSI 122 KM powinna zużywać ok. 6,2 l/100 km. I nawet najmocniejsza (140 KM) wersja silnika 1.4 TSI ma spalać tylko 6,3 l na 100 km.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Golf VI - nowa orientacja silnikowa