Z najnowszych obliczeń Goodyeara wynika, że przeciętny czas udzielania pomocy drogowej przez ogólnoeuropejską sieć serwisową TruckForce w 2013 roku (od przyjęcia zgłoszenia do ponownego włączenia się pojazdu ciężarowego do ruchu) wynosił 138 minut.
Sieć Goodyear TruckForce obejmuje prawie 2 tys. dostawców usług w 28 europejskich krajach. Każdy punkt TruckForce posiada wyposażenie i pracowników do rozwiązywania wszelkich problemów związanych z ogumieniem. Jeżeli pojazd wymaga pomocy przy drodze, np. z powodu przebicia opony, kierowca łączy się z czynnym przez całą dobę centrum obsługi Goodyear Serviceline24h, które wysyła najbliższy pojazd pomocy drogowej.
Najnowszą usługą Goodyeara jest RoadsideAssistanceSolutions (RAS), udoskonalającą obsługę ServiceLine24h poprzez usprawnienie komunikacji i skrócenie czasu oczekiwania. RAS umożliwia operatorowi pojazdu śledzenie postępu pomocy drogowej świadczonej za pośrednictwem Serviceline24h. Dodatkowe informacje są przekazywane klientowi przez Internet i pozwalają śledzić przebieg udzielanej pomocy w czasie rzeczywistym.
źródło: Goodyear
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Goodyear chwali się pomocą drogową