Grupa BMW coraz pewniej na polskim rynku

Grupa BMW coraz pewniej na polskim rynku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wyniki roku 2014 mają być potwierdzeniem pozycji BMW Group w Polsce w segmencie premium. W ub. roku na rynek trafiło 16 nowych i uaktualnionych BMW i MINI.

Ubiegły rok przyniósł BMW wzrost sprzedaży o 23%. Najpopularniejszymi modelami w portfolio marki okazały się BMW X5 (1 404 zarejestrowane samochody) oraz BMW X3 (1 398). Tym samym BMW zajmuje pozycję lidera w segmentach modeli X5 oraz X3/X4. Na trzecim miejscu uplasowały się limuzyny klasy executive BMW serii 5 z liczbą 1 096 rejestracji.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Grupa BMW coraz pewniej na polskim rynku

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!