Iżnynierowie Skody upatrują szans na sukces pierwszego SUV'a marki - modelu Yeti - w zastosowaniu takich rozwiązań jak np. międzyosiowe sprzęgło Haldex IV generacji, które przekazuje napęd na 4 koła. Urządzenie odpowiada za rozkład momentu obrotowego pomiędzy osiami zależnie od sytuacji na drodze.
Z kolei podczas hamowania, nie ma potrzeby aby moment obrotowy był przekazywany na tylną oś. Przenoszone jest tam wówczas jedynie minimalne 4% momentu obrotowego. Podczas parkowania, ograniczona wartość momentu obrotowego zależnie od potrzeby kierowana jest przez Haldex na tylną oś. Gdy Yeti jedzie po śliskiej nawierzchni, moment obrotowy dzielony jest przez sprzęgło Haldex na obie osie zależnie od potrzeb. Czujniki systemów ABS i ESP przekazują informacje odnośnie wystąpienia uślizgu każdego z kół. Tymczasem podczas hamowania i pracy systemu ABS, Haldex IV przekazuje na tylną oś minimalną ilość momentu obrotowego. ABS ESP odpowiadają w tym momencie za bezpieczny przebieg procesu hamowania.