W jednej z opolskich galerii handlowych, Volvo otworzyło swój pierwszy punkt sprzedaży w nowej formule. Nie jest to tradycyjny salon samochodowy, lecz raczej miejsce ekspozycyjne połączone z kawiarnią w szwedzkim stylu. W Volvo Concept Store można napić się espresso, czy latte, ale także przejechać się modelem auta i je kupić.
To zupełnie nowa formuła sprzedaży aut, ponieważ większość importerów w branży motoryzacyjnej sprzedaje auta niemal wyłącznie w tradycyjnych salonach.
- Dla nas także te salony odgrywają główną rolę, jednak część klientów jest gotowa na nowocześniejsze kanały dystrybucji. Postanowiliśmy otworzyć miejsce, w którym będzie można napić się kawy, spróbować szwedzkich ciastek, poczytać gazetę, a przy okazji zapoznać z naszymi nowymi modelami i je kupić, mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.
Wielu potencjalnych klientów samochodów segmentu premium to ludzie zajęci, którzy mają niewiele czasu. Volvo Car Poland uznało, że umiejscowienie salonu ekspozycyjnego w centrum handlowym, jest dla nich wygodnym rozwiązaniem. Na parkingu centrum handlowego znajdują się samochody demonstracyjne, którymi można odbyć jazdę próbną.
W punkcie ekspozycyjnym prowadzona jest sprzedaż, ale nie ma serwisu. Aby stworzyć nabywcy pełen komfort użytkowania auta, gdy nadejdzie czas na wykonanie przeglądu okresowego, pracownik dealera pojawi się w wyznaczonym przez użytkownika auta miejscu, zabierze jego samochód do serwisu i w ten sam sposób go zwróci. Klient otrzyma auto zastępcze.
źródło: Volvo
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Handel Volvo w nowej formule