Historyczny wynik Forda

Historyczny wynik Forda
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Po jedenastu miesiącach roku Ford zajmuje II miejsce na liście najpopularniejszych marek w Polsce, jeśli brać pod uwagę wielkość sprzedaży nowych samochodów. Rynkowy udział Forda kształtuje się na poziomie 8%. Pierwsze miejsce na liście najchętniej kupowanych marek od lat zajmuje w Polsce Skoda.

To historyczny wynik. Ford w Polsce nigdy jeszcze nie zajmował tak wysokiej pozycji. Do końca listopada br. klienci zarejestrowali w kraju blisko 24 500 nowych samochodów tej marki. To o 3,2% mniej niż rok wcześniej, jednak spadek całego rynku nowych aut w Polsce był wyższy - 6,6%.
W ciągu jedenastu miesięcy br. spółka Ford Polska dostarczyła klientom blisko 21 000 nowych samochodów osobowych (-6,2% r/r, przy spadku całego rynku o 9%).

Polacy z nowych pojazdów Forda najchętniej wybierają model Focus (8 114 sprzedanych sztuk dwóch generacji). Drugim najchętniej kupowanym fordem jest Fiesta (4 893 szt.) a III miejsce "na pudle" zajmuje Ford Mondeo (3 661 szt.).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Historyczny wynik Forda

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!