PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Historyczny wynik Volvo

Autor: Volvo, wnp.pl (AG)
04-01-2012 17:35

Volvo w Polsce w 2011 r. sprzedało 5 151 samochodów (wg IBRM Samar) - to najwyższy wynik w historii. Z kolei pod względem rejestracji nowych aut (wg CEPiK), marka obroniła 1. miejsce z poprzednich kwartałów i zakończyło rok na pozycji lidera segmentu Premium (Audi, BMW, Mercedes, Volvo). A to wszystko przy "malejącym" segmencie o 12%.

Takie wyniki Volvo są efektem sprzedaży modelu XC60 oraz udanego wprowadzenia na rynek w zeszłym roku nowego Volvo S60 i V60. To wszystko pozwoliło Volvo w Polsce zwiększyć udział zarówno w segmencie Premium - do 26,7%, jak i w całym rynku - do 1,8%. Volvo zwiększyło również przewagę nad konkurencją z segmentu do kilkuset samochodów a to najlepsze wyniki marki z ostatnich kilku lat.
Sprzedaż to nie wszystko. Volvo, w dorocznym badaniu satysfakcji dealerów samochodowych utrzymało 1. miejsce.

Marka staje przed dużym wyzwaniem, aby utrzymać pozycję lidera w segmencie Premium w 2012 r. Wprowadzenie do oferty nowego modelu z segmentu C/D - V40 oraz otwarcie największego salonu dealerskiego Volvo w Polsce - ma pomóc ten cel zrealizować.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

31 254 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

592 261 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 060 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.