Ponad 100 kandydatów wzięło udział w VII edycji ogólnopolskiego konkursu na najlepszego mechanika w sieci autoryzowanych stacji obsługi Hondy w Polsce. Celem inicjatywy polskiego przedstawicielstwa firmy było nie tylko wyłonienie zwycięzcy konkursu, ale również stworzenie jego uczestnikom szansy na pogłębienie wiedzy zawodowej, zdobycie nowych doświadczeń, a co najważniejsze - ocenę umiejętności w warunkach współzawodnictwa.
Finał konkursu odbył się w Ośrodku Szkoleniowym Honda Poland w Warszawie. Do rywalizacji zaproszono 10 osób, które uzyskały najlepsze wyniki podczas eliminacji. Zmagania podzielono na części: pisemną oraz praktyczną. W ramach tej drugiej, uczestnicy musieli ocenić stan techniczny podzespołów przekładni automatycznej, wykazać się znajomością budowy silnika wysokoprężnego i-DTEC, a także określić powód wystąpienia usterki w modelu Civic. Dodatkowym utrudnieniem było ograniczenie czasowe na wykonanie każdego z zadań. Nad prawidłowością przebiegu rywalizacji czuwali specjaliści z działu serwisu Honda Poland. Wszyscy finaliści wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem zawodowym, a o ostatecznym wyniku zdecydowały pojedyncze punkty.
Wygrał Bogusław Jeż z firmy Igmar AD w Słupsku, przed Krzysztofem Figurą z katowickiego Autokopexu i Tomaszem Klamannem ze stołecznego Aries Motor.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.