Po raz pierwszy w swojej historii, Honda Poland zorganizowała ogólnopolski konkurs na najlepszego doradcę serwisowego. Współzawodnictwem objęta została cała sieć autoryzowanych stacji obsługi marki.
15 finalistów zostało wyłonionych w drodze kwalifikacji, do których przystąpiło ponad 90 doradców serwisowych z całej Polski. Finał rozpoczął się testem pisemnym, obejmującym zagadnienia z zakresu procedur obsługi klienta, znajomości zasad gwarancji oraz techniki samochodowej. Potem należało wykonać trzy zadania praktyczne, podczas których trzeba było wykazać się znajomością stosownych aplikacji komputerowych oraz wiedzą z zakresu procedur obsługi klienta.
Wygrał Marcin Siłka z rzeszowskiego Sigma Car przed Leszkiem Chebdą z radomskiej firmy Strałkowski i Rafałem Krawcem również z rzeszowskiej Sigmy Car.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Honda wybrała polskiego doradcę serwisowego roku