Podczas Salon International de L'Automobile w Genewie Hyundai prezentuje europejskiej publiczności trzy modele odzwierciedlające przełom w postrzeganiu marki, wyrażony nowym sloganem "New Thinking. New Possibilities".
Model Veloster to wyróżniające się stylistyką coupe z unikalnym rozkładem drzwi bocznych w konfiguracji 1+2, dzięki czemu zapewnia łatwy dostęp do przestronnego wnętrza bez uszczerbku dla stylu i estetyki formy. Samochód został wyposażony w silnik 1,6 l GDI, z sześciostopniową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów.
Kolejną europejską premierą jest koncept Curb reprezentujący segment Urban Activity Vehicle (UAV), wyposażony w 1,6 l silnik benzynowy (175 KM). Samochód został zaprojektowany zgodnie ze stylistką nowego języka projektowania firmy Hyundai Fluidic Sculpture (opływowa rzeźba) dzięki czemu wyróżnia się designem i stanowi pierwszy krok Hyundaia do zastosowania w przyszłości technologii telematycznych Hyundai Blue Link.
Firma pokazuje także ix35 FCEV pojazd elektryczny trzeciej generacji, którego zasięg na jednym ładowaniu wynosi 650 km.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Hyundai: nowe kierunki działania