Hyundai Motor Company szykuje się do okrągłych, 40-tych urodzin. Koncern będzie świętował rocznicę powstania 29 grudnia. Aby podkreślić szczególną wagę tego wydarzenia, zaprojektowano i przygotowano nawet oficjalny emblemat, będący symbolem jubileuszu.
Jednocześnie z obchodami Jubileuszu, w Korei odbędzie się uroczysta premiera całkiem nowego modelu koncernu Hyundai w segmencie luksusowych limuzyn o kodzie BH.
Spółka reprezentująca markę na Starym Kontynencie - Hyundai Motor Europe GmbH (HME) - powstała w roku 2000. Z siedziby, w niemieckim Offenbach, koordynuje marketing, sprzedaż i obsługę klientów na 26 europejskich rynkach. Tworzy go międzynarodowy, 200-osobowy zespół. Hyundai jest trzecim azjatyckim producentem samochodów w Europie pod względem sprzedaży (średnioroczna sprzedaż koncernu to 350 000 pojazdów).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Hyundai przygotowuje urodziny - zaczyna ... od logo