VII Badanie Satysfakcji Dealerów ze współpracy z importerami przyniosło zmianę na pozycji lidera. Po kilku latach obecności w czołówce badania, po raz pierwszy zatriumfowała Mazda, która wyprzedziła Toyotę. Tym samym japońskie marki zakończyły ciąg sukcesów Volvo, które zwyciężało w trzech ostatnich edycjach badania.
Dealerzy już po raz siódmy zrecenzowali swoją współpracę z importerami. Oceniali sprzedawane produkty, politykę importera jako przedstawiciela międzynarodowego koncernu oraz jego kulturę organizacyjną w polskich realiach. Tegoroczny sumaryczny wynik badania wyniósł 3,3 (w skali 1-5), co oznacza spadek o 0,11 pkt. w porównaniu z ub.rokiem. - Tegoroczne wyniki powstały w oparciu o nieco zmieniony kwestionariusz. Dealerów po raz pierwszy zapytaliśmy m.in. o ocenę importerskich programów używanych oraz wysokość narzuconych standardów. To aspekty działalności z reguły oceniane były surowo, mówi Krzysztof Romański, partner w firmie DCG Dealer Consulting i autor badania. Dodaje, że gdyby ankieta pozostała w niezmienionej formule, wynik wyniósłby 3,38.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Importer Mazdy doceniony przez polskich dealerów