W ramach kampanii społecznej "Świecimy przykładem na drodze" koncern Hella sprawdził wiedzę polskich kierowców dotyczącą prawidłowego używania świateł samochodowych, wymiany żarówek oraz skutków jazdy z niewłaściwym oświetleniem.
Hella przy współpracy z ośrodkiem badawczym Moto Data oraz Polską Izbą Stacji Kontroli Pojazdów (PISKP) przeprowadziła ostatnio badanie na grupie 813 kierowców, z czego zdecydowaną większość (75%) stanowili mężczyźni. W ankiecie znalazły się pytania z szeroko pojętego bezpieczeństwa drogowego oraz przepisów dotyczących dbałości o oświetlenie pojazdu. Zgodnie z wynikami sondażu, 77% osób raz w roku sprawdza ustawienie świateł w swoim aucie, natomiast 13% dokonuje tego raz na dwa lata,a 11% znacznie rzadziej lub nigdy nie bada reflektorów.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.