Szefowie Fiata w Polsce zakładają, że wielkość krajowego rynku samochodowego będzie zbliżona do roku 2011, a więc w przypadku aut osobowych ok. 275-280 tys.
- Na poziomie Grupy Fiata planujemy wzrost sprzedaży oraz udziałów. Zakładamy ok. 8% udział Grupy w rynku aut osobowych. Liczymy, że siłami napędowymi będą marka Fiat (Nowa Panda i Nowe Punto), Lancia z trzema nowymi modelami wprowadzonymi w roku 2011 oraz Jeep. W przypadku Alfy Romeo, głównie na bazie sukcesu Giulietty, planujemy sprzedaż i udział na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego, zapowiada Wojciech Masalski, dyrektor handlowy i Członek Zarządu Fiat Auto Poland SA. - Po sukcesie w grudniu 2011 r., kiedy to blisko 1/3 rynku należała do Fiat Professional, jesteśmy przekonani, że uda nam się zachować mocną pozycję lidera. Nasze założenia to udziały Fiat Professional na poziomie zbliżonym do roku ubiegłego, czyli ponad 20% rynku, prognozuje W.Masalski.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Jaki będzie 2012 rok dla marek Grupy Fiat?