Jaki będzie 2012 rok dla marek Grupy Fiat?

Jaki będzie 2012 rok dla marek Grupy Fiat?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Szefowie Fiata w Polsce zakładają, że wielkość krajowego rynku samochodowego będzie zbliżona do roku 2011, a więc w przypadku aut osobowych ok. 275-280 tys.

- Na poziomie Grupy Fiata planujemy wzrost sprzedaży oraz udziałów. Zakładamy ok. 8% udział Grupy w rynku aut osobowych. Liczymy, że siłami napędowymi będą marka Fiat (Nowa Panda i Nowe Punto), Lancia z trzema nowymi modelami wprowadzonymi w roku 2011 oraz Jeep. W przypadku Alfy Romeo, głównie na bazie sukcesu Giulietty, planujemy sprzedaż i udział na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego, zapowiada Wojciech Masalski, dyrektor handlowy i Członek Zarządu Fiat Auto Poland SA. - Po sukcesie w grudniu 2011 r., kiedy to blisko 1/3 rynku należała do Fiat Professional, jesteśmy przekonani, że uda nam się zachować mocną pozycję lidera. Nasze założenia to udziały Fiat Professional na poziomie zbliżonym do roku ubiegłego, czyli ponad 20% rynku, prognozuje W.Masalski.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jaki będzie 2012 rok dla marek Grupy Fiat?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!