Hyundai odnotował wzrost na europejskim rynku motoryzacyjnym w pierwszym kwartale, oraz zrealizował cele jakościowe, ustalone na początku roku.
- Mamy bardzo pozytywne sygnały dotyczące organicznego wzrostu branży w pierwszym kwartale i cieszymy się, że Hyundai rozwija swój biznes w dochodowych obszarach, mówi Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe. I dalej: - Koncentrujemy się na utrzymywaniu długoterminowego, zrównoważonego wzrostu, który pomoże nam osiągnąć cel, jakim jest 5% udział w rynku w 2020 roku.
Wprowadzenie do sprzedaży modelu Hyundai i10 Nowej Generacji znacząco wpłynęło na wzrost w I kw. br. Firma zebrała 58 tys. zamówień na ten model od momentu pojawienia się go na rynku pod koniec 2013 r. Wyjątkowo mocno doceniony przez rynek reprezentant segmentu A przyczynia się do dobrego wyniku finansowego firmy, dzięki dominującej sprzedaży modelu w wyższej wersji wyposażeniowej (82%).
Rejestracja 109 320 samochodów zapewniła marce 3,3% udział w europejskim rynku nowych samochodów w I kw. roku, w oparciu o dane opublikowane przez europejskie stowarzyszenie ACEA.
źródło: Hyundai
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Jakościowy wzrost Hyundaia