Fiat 500 nadal pozostaje ikoną stylu "Made in Italy," a potwierdzeniem sukcesu jest ponad 270 tys. zamówień zebranych do tej pory oraz 29 międzynarodowych nagród. Do kolekcji dołączył ostatnio ważny tytuł "Best Compact Car" przyznawane w Japonii, gdzie superkompakt Fiata został zaprezentowany minionej wiosny.
Fiat ceni sobie fakt, że wyróżnieniu towarzyszy sukces handlowy na rynku japońskim, potwierdzony ponad 1800 szt. Fiata 500 sprzedanymi do tej pory. Pod koniec roku spodziewane jest podwojenie ilości sprzedaży w stosunku do 2007 r. To wynik tym bardziej znaczący, że osiągnięty na rynku japońskim, który charakteryzuje się stałą tendencją spadkową (-19% sprzedaży modeli krajowych oraz -14% sprzedaży aut importowanych).
W Aoyamie (Tokyo) otwarta właśnie została Fiat Cafe - miejsce, gdzie publiczność spotykając się w miłej atmosferze kawiarni będzie mogła jednocześnie delektować się jego kosmopolitycznym charakterem. Na piętrze nowego lokalu wystawiony będzie Fiat 500 - Made in Italy ale wytwarzany w fabryce Fiat Auto Poland w Tychach na Śląsku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Japończycy kochają Chopina, a polubili "500" z Tychów