Opublikowane niedawno przez IBRM Samar szczegółowe wyniki sprzedaży nowych aut w Polsce w 2010 r. wykazały, że Mitsubishi jest liderem w grupie aut w napędem na 4 koła. Udział w polskim rynku marki spod znaku Trzech Diamentów wzrósł o 7% i jest prawie czterokrotnie większy od średniego rynkowego udziału Mitsubishi w Europie.
W ub. roku dwa modele Mitsubishi stały się liderami w swych segmentach: najlepiej sprzedającym siê SUV-em 4x4 był Outlander (3 391 aut), a najpopularniejszym pickupem 4x4 w Polsce okazał się L200 (628 samochodów). Pojazdy te zdobyły odpowiednio 15% i 24% udziału w swoich segmentach.
Polski oddział Mitsubishi uzyskał też bardzo wysoki w skali europejskiej udział w rynku na poziomie 3%, co potwierdza znakomite III miejsce Polski w rankingu sprzedaży krajów Starego Kontynentu w roku 2010.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Jeśli 4X4 to Trzy Diamenty