Rekordowe wyniki sprzedaży modeli Qashqai i Juke oraz pozycja pioniera na rynku crossoverów to wciąż za mało dla Nissana, który teraz skonstruował pierwszego "super crossovera" Juke‑R.
Pod maską ekstremalnego crossovera pracuje silnik 3.8 V6 z podwójnym doładowaniem, zaadaptowany wprost z flagowego Nissana. Pod podłogą umieszczono pochodzącą również z GT‑R sześciobiegową skrzynię transaxle, współpracującą ze zmodyfikowanym układem napędowym 4WD i wałem napędowym z GT‑R. Samochód porusza się na 20‑calowych aluminiowych kołach RAYS.
Deska rozdzielcza Juke została zmodyfikowana tak, aby znalazło się dla niej miejsce dla wskaźników, zegarów i 7-calowego wielofunkcyjnego wyświetlacza LCD z modelu GT‑R. Pozostawiono charakterystyczną środkową konsolę Juke inspirowaną bakiem motocykla. Pozostałe elementy przypominają wyposażenie wyścigówki. Dwa sportowe fotele z pięciopunktowymi pasami otoczono widoczną klatką bezpieczeństwa zgodną ze standardami FIA i zwiększającą sztywność nadwozia, która musi dorównać osiągom.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Juke-R: krzyżówka crossovera ze sportowcem