Rozstrzygnięto przetarg na kompleksową obsługę internetową dla modeli osobowych i użytkowych, należących do marki Volkswagen. Wybrano ofertę agencji K2.
Przez najbliższe 3 lata agencja K2 będzie odpowiadać za działania online realizowane dla kilkunastu modeli samochodów osobowych i użytkowych Volkswagena, w tym za opracowanie strategii i koncepcji obecności marek online, stałą obsługę serwisów obu marek, wykonanie stron produktowych oraz realizację kampanii sprzedażowych i promocji. Do zadań K2 należeć będzie również kreacja i produkcja materiałów reklamowych oraz prowadzenie kanału marek na YouTube.
Wspólne działania firm rozpoczęły się w listopadzie br. Obecnie K2 pracuje nad realizacją swojej pierwszej kampanii dla Volkswagena, dotyczącej akcji wyprzedażowej.
źródło: VW
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: K2 "obsłuży" internetowo Volkswagena