Występując w roli Oficjalnego Sponsora Mundialu FIFA World Cup Brazil 2014, Kia Motors przekazała darowiznę w kwocie 100.000 USD na rzecz organizacji charytatywnej Make-A-Wish International. Kia Motors zaprosiła ponadto pięciu młodych fanów futbolu (z opiekunami) objętych pieczą tej organizacji do programu Kia Mascot Friends, w ramach którego towarzyszyć będą oficjalnej maskotce Mistrzostw "Fuleco de Armadillo" w przerwie meczów najsłynniejszych rozgrywek piłkarskich świata.
Współpraca Kia Motors z Make-A-Wish International jest następstwem wsparcia, jakiego udzielono podopiecznym organizacji podczas mistrzostw piłkarskich UEFA EURO 2012. Efektem jest program Kia Mascot Friends.
Make-A-Wish International z siedzibą w Phoenix, USA jest jedną z wiodących dziecięcych instytucji charytatywnych, dających podopiecznym w niemal 50 krajach świata nadzieję radości i siły przeżycia mimo wrodzonych chorób genetycznych. Przy pomocy darczyńców oraz ponad 32 tys. wolontariuszy Make-A-Wish umożliwiła spełnienie ponad 334 tys. życzeń i marzeń dziecięcych od czasu powstania tej organizacji w roku 1980.
źródło: Kia
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Kia Motors dla dzieci podczas Mundialu