PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Kolejna amerykańska marka nie wytrzyma konkurencji?

Autor: Mototarget
30-05-2010 19:12

Ford nie utrzyma marki Mercury. Tym samym, samochody te dołączą do grona amerykańskich marek, które nie wytrzymały rynkowej konkurencji. Samochody takich firm jak Oldsmobile, Plymouth, Pontiac, Saturn, Hummer, a niedługo również Mercury, przejdą do historii amerykańskiej motoryzacji.

Mercury powstał w 1938 r. jako tańsza alternatywa dla amerykańskiego klienta, którego nie stać było na Lincolna a chciał czegoś więcej niż Forda. W czasach swojej największej świetności firma produkowała ponad 0,5 mln pojazdów rocznie. W 2009 r, produkcja wyniosła 99,299 szt. Większość aktualnie oferowanych modeli, stanowi wariację na temat pojazdów znanych z gamy Forda. Niebawem gama aut ze znaczkiem Mercury skurczy się do dwóch modeli: sedana Milan i SUV-a Mariner.

Decyzja o likwidacji marki Mercury ma ponoć poparcie kierownictwa Forda. Nie wiadomo kiedy dokładnie to nastąpi, jednak "AutoWeek" sugeruje, że jest to tylko kwestia porozumienia z dealerami. Najprawdopodobniej proces likwidacji marki Mercury zakończy się do 2012 r.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

31 901 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

587 699 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.