Opony wytwarzane przez Firmę Oponiarską Dębica SA okazały się najlepszym produktem w dorocznym rankingu czytelników pisma "Reader’s Digest". W ankiecie miesięcznika opony z Dębicy zwyciężyły w kategorii "Opony samochodowe", zdobywając 32,2% głosów.
- Przyznanie godła "Produkt Roku 2008" potwierdza, że użytkownicy opon marki Dębica są zadowoleni z ich jakości, ufają tej marce i chętnie polecają ją innym kierowcom - powiedziała Marta Konopacka, dyrektor ds. komunikacji Firmy Oponiarskiej Dębica SA.
W grudniu ub.r., w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika "Rzeczpospolita", w którym oceniano wartość 330 rodzimych brandów, Dębica zajęła XXIV miejsce w kategorii "siła marki". Opony z Dębicy doceniono również w plebiscycie tygodnika "Wprost" oraz konkursie "Superbrands". Dębicka fabryka regularnie zwycięża również w rankingu największych przedsiębiorstw na Podkarpaciu.
Firma Oponiarska Dębica SA jest liderem polskiego rynku opon do samochodów osobowych i dostawczych. Od 1995 r. inwestorem strategicznym w spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company. Dębica SA sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach na sześciu kontynentach, m.in. do: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Włoch, USA i Brazylii.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Kolejny laur dla Dębicy