Chevrolet sprzedał w październiku w Polsce 483 samochody. To wzrost o 76% w porównaniu z październikiem 2009 r. (274 szt.), a także rekordowy październik w historii sprzedaży marki w Polsce od 2004 r. Łącznie sprzedaż Chevroleta od początku roku do końca października wyniosła 4 964 szt. (+24 szt. +0,5% rr).
4 listopada ogłoszono jesienną ofertę promocyjną na modele Spark (rabat 2 000 - 3 800 zł) i Cruze (2 100 - 7 500 zł).
W przyszłym roku Chevrolet rozpoczyna ofensywę modelową. W pierwszym kwartale na polskim rynku zadebiutują: rodzinny 7-miejscowy Orlando oraz nowy SUV Captiva. W połowie roku będzie miała miejsce rynkowa premiera nowego Aveo oraz modelu Cruze w 5-drzwiowej wersji hatchback. Pod koniec roku spodziewane jest także wprowadzenie na rynek legendarnego Chevroleta Camaro.