Spółka KPI Polska nabyła 100% udziałów Grupy Magro International. Magro prowadzi sprzedaż detaliczną samochodów osobowych i użytkowych, posiada także stacje serwisowe oraz centra likwidacji szkód blacharsko-lakierniczych.
Grupa Magro International jest od 1996 r. przedstawicielem marki Volkswagen w Polsce. Pierwszy salon spółka otworzyła w Rybniku i od tego czasu szybko zaczęła się rozwijać na rynku motoryzacyjnym. W kolejnych latach Magro otwiera nowe salony w Tychach, Sosnowcu, Świętochłowicach oraz salon Audi w Rybniku i Sosnowcu. Ponadto Grupa Magro prowadziła też działalność związaną z marką Skoda w Krakowie, Rudzie Śląskiej i Rybniku, a także salon Suzuki w Zabrzu. Magro International zajęła VI pozycje w rankingu największych dealerów w Polsce za wyniki sprzedaży w 2010 r. Obecnie Grupa zatrudnia ponad 400 pracownikków.
KPI Polska obsługuje łańcuch dostaw związany z importem samochodów marki Volkswagen, Audi, Bentley i Porsche w Polsce. Działalność spółki obejmuje także dealerów w Warszawie, Poznaniu, Krakowie oraz Aglomeracji Śląskiej. KPI Polska zatrudnia ok. 1 300 osób.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: KPI Polska przejęła Magro International