W ubiegłym roku BMW Group sprzedała na świecie ogółem 1 286 310 ( rok wcześniej 1 435 876 ) pojazdów. Jest spadek ale i umocnienie pozycji w segmencie premium.
Ian Robertson, członek zarządu BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing: - W roku 2009 udało nam się utrzymać pozycję lidera segmentu aut klasy premium. Mimo trudnej sytuacji ekonomicznej, od kwietnia udaje nam się stale rozszerzać strefę wpływów, a od września sprzedaż systematycznie rośnie. Czwarty kwartał zakończyliśmy zwyżką sprzedaży na poziomie 7,7%. Spadek sprzedaży w roku 2009 okazał się mniejszy, niż przewidywano. Wchodzimy w nowy rok z optymistycznym nastawieniem i to pomimo faktu, iż wciąż odczuwamy skutki globalnego kryzysu. W 2010 r. planujemy wypracować wzrost w jednocyfrowym przedziale procentowym. Duża liczba nowych modeli BMW i MINI odegra tu kluczową rolę”. Nowe BMW serii 5, które zadebiutuje w marcu, będzie jednym z najważniejszych nowych modeli BMW Group w 2010 r.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Kryzys spłynął po BMW