Kulczyk umacnia pozycję w handlu samochodami

Kulczyk umacnia pozycję w handlu samochodami
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

KPI Polska, spółka kontrolowana przez Jana Kulczyka i rodzinę Pon, holenderskich potentatów w handlu samochodami, przejęła Magro International, największego gracza na rynku samochodowym południowo-zachodniej Polski - czytamy w "Rzeczpospolitej". Wartość transakcji szacowana jest na około 100 mln zł.

Jak analizuje "Rz", akwizycja pozwoli Kulczykowi awansować na drugie miejsce wśród polskich dystrybutorów samochodów i rzucić wyzwanie liderowi, Polskiej Grupie Dealerów, która w 2010 r. znalazła nabywców na ponad 12 tys. samochodów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!