XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Kwartalny szczyt Toyoty

Kwartalny szczyt Toyoty
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W pierwszym kwartale 2016 r. Toyota okazała się najczęściej wybieraną marką przez odbiorców indywidualnych w Polsce. Tak wynika z zestawienia liczby rejestracji nowych aut, opracowanego przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego.

W ciągu pierwszych trzech miesięcy indywidualni nabywcy zarejestrowali w Polsce 5 659 samochodów Toyoty, a to o ponad 900 więcej niż konkurenci.  Wynik kwartalny dla Toyoty jest o 13% lepszy niż w tym samym okresie 2015 r., przy jednoczesnym spadku tego segmentu rynku o 1%.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kwartalny szczyt Toyoty

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!